22 februari.

Ja, nu va de ett tag sen jag skrev, men det är bara för att jag inte har orkat eller hunnit för den delen heller. Jag har nog inte haft en lugn stund sedan i måndags, så då förstår ni kanske varför jag inte pallat skriva.
Det är nämligen så att jag har varit i full gång med Camp Skåne. Och tillsammans med mina girls, klarade vi av det riktigt bra och jag är stolt! Även ett STORT TACK till alla som hjälpte oss både som ledare, tränare och samordnare över huvud taget, det kunde helt enkelt inte bivit bättre och vi lyckades verkligen!

Igår startade kvällen hemma hos Matilda-Hasse-Hansson tillsammans med några andra trevliga tjejer, riktigt roligt faktiskt! Sedan begav vi oss en sväng till stan, inte lika kul, och sedan till strandpaviljongen där kvällen fortsatte att vara lika rolig som hos Matilda. Hände lite onödiga saker hit och dit, men det va inte så farligt som det verkade. Och de flesta hade nog rätt kul ändå :)
Tack Ronja & Ida.

Nu
måste jag hoppa in i duschen för jag ska haka på papsen till Nova-Lund (loveit). Och "vi kör prick 14:00 inte en minut senare för att "någon" (jag) inte är klar!"
Haha, nejdå jag kommer bli klar om jag börjar göra vid mig nu! Men först måste jag kolla hur mycket pengar jag har på kortet, annars kanske allt försvinner på ett kick på Nova.


- Va somrig bild...
Ge mig sol o sommar nu tack?!


Ha en lovely day!

 julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0