23 februari.

Dagen startade på plantan för en kortar utvärdering av Camp Skåne. Nästan inget negativt så det va bara trevligt! Sedan bar det av mot skolan för en dryg men nödvändig Natur-lektion sedan mat - äckelsvamp!!! - och sedan samhäll.  

Sen cyklade jag hem och jag hade medvind, riktigt nice. Åt lite och sedan kom annababy. Skulle hjälpa henne lite med hennes NK så det gjorde jag och därefter kom mamma och hämtade mig för att vi skulle uträtta några ärenden - 3 för att vara mer exakt, det gick snabbt & smidigt och jag fick övningsköra lite också, vilket gick hur bra som helst!
Sen kom vi hem o så va de chill vid tvn och sedan bar det av mot träningen - helt ok faktiskt (för att vara en måndag).

Nu sitter jag här och lyssnar på Nick Pitera. Linus visade den på samhällen och nu kan jag inte sluta lyssna :S Det är en kille som sjunger skitbra, men han sjunger lika bra som "tjej", om ni fattar? Det är helt stört och jag är helt såld! Kan inte hjälpa det...Men hade han varit här hos oss i Sverige hade jag jagat honom - bokstavligt talat - han är ju snygg också, eller inte snygg mer söt typ. Men jävlar vad han hade kunnat få en på fall snabbt. Fattar inte varför?
Lyssna och njut:
http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc&feature=related

(Jag vet fortf inte hur man får den så på bloggsidan dfr får ni länken!)'


Nu ska jag soooova (förhoppningsvis)
God Natt.
julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0