25 februari.

Idag startade dagen (som vanligt en vardag) i skolan. Inga speciellt jobbiga lektioner heller och inte jätteäcklig mat. Fick dock reda på att vi ska ha ett läxförhör imorgon som jag precis ska börja öva på. Det verkar lätt så jag är inte orolig direkt.
Däremot blev det ganska mycket skratt i matan idag! Sådant som gör tiden i skolan rolig. :)

Annars i veckan
har det bara varit träningar och slapp hemma, då vi knappt haft några läxor, SKÖNT! Annahjärtat är lite sjuk och Sebbe har fyllt 18 (så ni kan ju gratta honom när ni stöter på honom ;)
Jag har också ätit en semla eftersom det var den feta dagen igår och jag hoppas verkligen att fler än jag smaskade i sig en riktigt fet en med överdrivet mycket grädde på! Så jävla fint!




"More, more, more. How do you like it?"
haha

C.
Tankarna finns ständigt men de är ändå oförändrade, stilla, som om något behövs. Men vad? Nu ser jag bara glädje och skratt. Jag förtränger det onda. Det finns inte mer. Inte för mig. Eller inte på samma sätt åtminstone. Jag tänker inte ägna tiden åt att tänka som jag gjorde innan för det hjälper mig inte. Jag kan bara minnas och det gör jag, hela tiden (v"
23 december 2005.Skratt o snack med R.R. om sjukgymnast.Övning inför uppsjungning på musiken.Sovning på franskalektioner + 1000 utskällningar (D, L, C, J).Ösregn i Åhus.Plattångsberoende.Hundrymningar.Konsum-kap.Skosnören i 3 färger. 
Som sagt, bara roliga saker att minnas :)
 

Nu ska jag öva in läxförhöret och läsa 150 sidor i en annan bok, rolig kväll/natt va? Jävla tur att jag slutar 11 imorgon så jag kan gå hem och sova!
God kväll/natt.
julia

Kommentarer
Postat av: l-o

Jullan för hilvede UPPDATERA =)

2009-03-05 @ 23:13:07
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0