8 februari.

Dagen startade med ett jävligt lugn träningspass på korpen. Gick lite på bandet o gjorde "egna övningar" sedan fick det räcka. Orakde inte med maskineriet idag...
Efter det snackade jag lite med anna som jobbade och därefter kom pappa o hämtade mig och sedan gjorde jag ve naglar o sånt, smörjde in mig m.m.
Sen gick jag hemma o städa runder lite och sen bar det av mot Johanna och hennes 19-års kalas. Riktigt god mat och kakor och trevligt folk - aldrig fel såhär en söndag.

Nu ska jag sätta på tvn och invänta kvällens BECK - har garanterat sett den förr, men vad gör det?

Anna är på upptåg i den lilla ruttna hålan som vi hängt mycket i ett tag, hoppas hon har en trevlig kväll ;)


Bilden är från Götborg & Gothia Cup.
På bilden: en godbit i en annan. ;) Gissa vem?
 
(Jag vet att jag e torr men de skiter jag i)

Ha en mysig söndag.
julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0