9 februari.

Fyfan vilken dag.
Det började med
två timmar på plantan för planering osv. inför Camp Skåne. Därefter drog vi till skolan för att ha en lektion. Fine tänkte jag som kunde gå hem i lugn o ro o öva på mitt prov. Men nä när jag kom hem fick jag för mig att sova och så blev det. Vaknade för inte så längesedan och nu är det snart träning. Jag är hemma ca: 22.15 hur fan ska jag hinna öva? Lär få sitta uppe till 12 i alla fall... Usch!
Fy att jag sov...fy,,,

Nu ska jag iaf läsa så mycket jag hinner innan nilssons kommer o hämtar mig. Hoppas er dag har varit bättre. Tänk imorron, imorron får jag sova ut och det kommer att bli en bra dag och kväll!


Såhär ser man ut innan man gått vidare till kvartsfinal!

Puss&Kram
julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0