Kvällsrapport.

Här sitter jag och fan va glad jag är!
Jo,
jag har haft lite så "småpanik" över att jag inte skulle hunnit med samhällsarbetet till imorgon, och jag har liksom inte tagit tag i det förrän idag för ungefär en timme sedan. Så när jag hade kommit igång fatta jag inte så mycket om hur man skulle göra o så tänkte jag så, men då går jag inte på skolmejlen och kollar på anvisningarna. Vad får jag se? Jo att det inte ska vara klart förrän nästa vecka igen, alltså vecka 10.
Tack för det! Nu kan jag njuta av söndagskvällen :)

Idag
blev det inget Nova :/ Pappa hade kollat fel o trodde att ONOFF låg där men det var bara elgiganten o massa annat så han sa att vi va tvugna att dra till Center Syd istället. Lite smått besviken hängde jag ändå med. Blev inte så mycket men i alla fall. Tre nya block till skolan (jävligt behövligt - dessutom råkade dem vara billiga, färgglada och ekologiska!), ett klarrött nagellack som jag redan invigt och en Dove - bodylotion.

Nu ska jag dricka ett glas apelsinjuice (sjukt gott), dammsuga rummet och sedan invänta BECK.


Gott Gott Gott !

Trevlig söndagskväll
PussKram
julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0