25 januari 2009

Dagen har startat med en god frukost och jag har hittat tillbaka till en gammal kärlek - oboy! Har bytt ut teet mot oboy igen och jag ångrar mig inte!
Efter frukosten kollade jag skidskytte, var det någon mer som såg när Neuner ledde med 51 sek och sedan bommade 5  !!?? Riktigt sjukt, men skidskytte när det är som bäst + att vår svenska Helena kunde åka ikapp en andra plats(ACO på 5:e?) Iaf, bra jobbat Sverige!

Resten av dagen har spenderats hemma o ute på vägarna med mamma, övningskörde lite och det gick både bra och dåligt.

I helgen har vi spelat match o de gick inte jättebra...Förstår inte varför vi (lag & tränare) gör som vi gör ibland? Jag känner mig helt stum faktiskt, kan inte säga något och just nu vet jag inte ens om jag bryr mig längre.
Sist jag verkligen brydde mig om innebandy va på Gothia Cup - 09. Allt va så sjukt bra där! Trots dålig sömn och dåliga tider och ett jäkla rännande från hall till hall så va de ändå det bästa som hänt på länge!
Gothia har aldrig förr varit så givande som det var det här året - spelmässigt. Och jag har faktiskt inte varit så taggad på att spela match som jag va där, jag önskar att jag alltid haft den känslan...

Hur som helst i veckan ska jag:

- Till tandläkaren mån 14.00
- Träna, träna, träna
- Klara Naturprovet galant
- Skriva och spela in ett bra radiomanus
- Göra allt annat som ska göras i skolan
- Ändra bloggens utsida
- Göra något roligt





Nu måste jag lämna datan.
ha de kanonbra!

julie

Så nu har jag tatt tag i det igen, happy?  ;)


Kommentarer
Postat av: l-o

I´m so happy, happy =) Bra att det står på din "att göra" lista att du ska ändra bloggen också, Jultemat håller ju inte längre..haha. Ses imorgon!

2009-01-26 @ 00:00:28
URL: http://saralo4.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt julle, detta gillas. julia is back on track. ses ikväll girly. kisses!

2009-01-26 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0