Jag är snäll.

- vare sig du tycker det eller inte!

Idag har jag bara tagit det lugnt, slängt in en klädhög i tvättmaskinen som jag väntar på och så har jag bakat bullar, eller degen jäser just nu, sjukt fet har den blivit ser riktigt bra ut! Sitter just nu här och pluggar körteori, svinroligt! Verkligen...Nej men det är faktsikt inte alls så tråkigt som man kan tro. Dessutom blir det mycket mindre man ska kunna för det finns sjukt många dösidor där det bara står såna självklarheter, därför känns det mindre och det gör det hela roligare!

Fick nyss ett stressigt samtal från min lilla storasyster, hon hade glömt någon nyckel till jobb som hon va tvungen att ha för att kunna låsa...Och eftersom våra kära föräldrar inte är hemma, får jag (snäll som jag är) släpa mig ut till gjörloffsgatan för att sedan ta bussen till center de la súd (saknar franskan & italienskan) och lämna den jävla nyckeln! Hon står i skuld till mig efter det ska jag lova!! Det enda positiva med det är att jag kan byta mitt armband samtidigt, fick det av lilla storasyster faktiskt men det var för stort, mina handleder är ju inte alltför feta.

Igår var jag och anna i stan och fixade lite stuff, därefter fick vi ett ryck mitt i solskenet och trampade ut på våra sketna cyklar till beachen, och där låg vi bara och slappade och snackade, sjutk skönt, mer sånt tack.
På kvällen tog jag de lugnt kan man väl säga...går inte in mer på det.


Se, men inte röra.... (haha)

Nu ska jag ladda mp3n med lite nya gamla låtar så att jag i alla fall kan njuta av min "lilla" bussresa senare...

Have a nice day. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0