Lördag.

Har nyss kommit hem från hamnkrogen där jag avnjutit en supergod måltid med min familj och halva släkten. Vi skulle fira morfar som fyller år idag.
Gårdagen startade med jobb, min sista dag! Så jävla skönt, men shit va snabbt det har gått...Hm. Vet inte hur dem andra ska klara sig utan mig men men ;)
På kvällen hamnade jag först hos andy (andrea) och därefter blev det stan och sedan liten efterfest.

Om en timme (exakt) ska jag befinna mig nere vid kasern för att bli utplacerad på en av karnevalens många bajjamajjor! Ja just det ikväll ska jag göra en tjänst och stå toavakt. Kom förbi vettja ;) (Haha).
Efter "jobbet" blir det hem och göra ve sig inför kvällen och sen e jag på det igen...Undrar vart vi hamnar ikväll?
Vi ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0