Perfekt helg...

...stavas: shopping, fest, sol och bad. Se där, klämt in 4 av livets viktigaste (eller kanske roligaste/skönaste) delar på en och samma helg! Inte helt fel om jag får säga det själv.
Fredagen började med jobb och slit men vi blev klara med "dagens" så nu ligger vi inte efter längre. På kvällen mötte jag upp Becca & Johanna och vi tog oss till campingen för några isglassar. Sen satt vi bara och snackade o.s.v med Matilda & Matilda. Därefter följde jag med Rebecca till Walles kusin där vi avslutade kvällen.

Igår vaknade jag av att mamma väckte mig och frågade om jag skulle med till stranden med Lina och hennes barn också, givetvis ville jag det, så jag packade strandväskan och hängde med. Det blev både fika, sol och bad med mina små systerbarn och massa slapp. Efter ett tag joinade jag Anki och Rebecca och sedan väntade jag på Matilda, vi badade lite och sedan skjutsade hon mig hem, tack Nisse! :)

På kvällen
var jag dödstrött och i handduk när anki kom till mig för att börja förfesten. Men jag blev klar och sedan kom rebecca också och vi hade en mysig mini-förfest.
Vid 12 gick vi ner i stan och träffade allt och alla och sedan efterfestade vi hos Marcus (Walles kusin), därefter blev det svart (tolka det inte värsta. jag somnade det var allt)....Vaknade av min mobil 09.17 och visste för ett ögonblick inte var jag var. Alla vaknade och vi försökte återhämta oss. För att få tiden att gå städade vi och sedan gick vi raka vägen ner på don pedro och beställde pizza som vi sedan satte i oss (jävligt snabbt..) Efter återställaren (pizzan) vandrade jag hemåt och därefter drog jag till väla och shoppade lite, eller jag hittade rätt mycket faktiskt... :)

På söndagskvällen slöade jag bara och sedan somnade jag.

Måndagen började med jobb, förvånansvärt lite att göra
och sen har det bara varit jobb hela veckan och träning - som gick bra trots regnet förbättrade mig fan med en minut och 3 sekunder! Haha. Nä jag e faktiskt nöjd..Efter coopers spelade vi brändboll (eller ja vissa av oss försökte i alla fall!)
Idag var jag och mina "kollegor" (haha) på Mc donken på lunchen, gott var det men mådde helt illa sen? Någon kanske la något konstigt i min mat? Hm...
Efter jobb åkte jag och mamsen till Center Syd, hittade lite grejer idag med, jävligt ovanligt för o va mig...och sen hämtade vi sis som va färdigjobbad. 
Skulle egentligen ner till karnevalen, men det blev inte så. Nu ska jag istället titta på tv till jag somnar och sen upp och jobba min sista dag!! FYFAN va skönt! 

Imorgon blir det karneval med partypeople så vi ses väl där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0