Jobb - fyfan...

Vet någon vad ont i fötterna betyder? Det vet fanimig jag i alla fall! Så jäkla ont i fötterna har jag idag så jag vet itne vad jag ska göra, hinner inte med fotbad o sånt nu i alla fall, ska sova om 10.
Ja började ju jobba idag och det gick bra och så men fyfan va trött jag blev, sen kom jag hem, städade lite - duktigt! Och sedan va de träning. Jobbigt va de men de va ändå kul :)

Har inte så mycket mer o säga,
studenten är över och jag hade verkligen the time of my life hela veckan! Så bäst! Hände så jävla mycket som jag aldrig kommer att glömma, både surt, roligt, tråkigt och förbannat. Ja shit vilken vecka alltså! Vet heller inte hur jag ska återhämta mig till onsdag, då jag ska springa coopers test! ah...

Nej, God Natt säger jag!

Sometimes you need your best friends oppinion, even if you follow it or not.
Sometimes things seem right, that didn´t a week ago.
Sometimes you need to do what you f.---- feel like.
Sometimes, you don´t.


Kramkalas innan utspring. Fyfan va kul de va!

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0