Övertrött = allt är roligt!

Idag fick jag verkligen smaka på min en timme, och en kvarts, sömn. Har varit olidligt trött hela dagen, eller egentligen blir jag tröttare om jag sover typ 3-4 timmar än ingenting alls, men i alla fall. Började åtta och det var faktiskt roligt att jobba ídag, mycket tack vare eric och hans historier, haha nu skrattar jag igen..Däremot stör jag mig något så otroligt på en viss person på jobb, nämner inget namn, jag vill inte hänga ut någon, men fan jag blir riktigt sur....Där går vi och sliter och så lallar denna människan rúnder precis som om vi inte har något att göra?!
Usch...

Efter jobb blev det en haltimme i solen, ganska skönt faktiskt, fick även i mig lite mat. Därefter gick jag upp och vilade och jag trodde aldrig att jag skulle orka ta mig ut på träningen...nu efteråt är jag glad att jag var där, det gick till och med bra!

Imorgon blir det säkert en rolig dag från morgon till kväll :) Hoppas på det i alla fall, kan nog inte riktigt gå fel i alla fall..

Detta känns som en bra vecka faktiskt. Har planerat in lite saker jag ska göra, inte för att allt är roligt, men det mesta och det känns skönt att ha något att göra istället för att bara gå som en robot från jobb och hem osv. Föresten är det bara 4 dagar kvar på denna veckan och sedan 10 till, sen har jullan jobbat färdigt (nu räknade jag inte med helgerna)!


Marabou sommar, riktigt gott! Fick smaka det av Johanna på midsommar
och jag är övertygad om att det verkligen inte var den sista biten av detta
choklad denna sommar.

Dessutom choklad - jordgubbar - sommar - det kan liksom inte bli fel...


Nu ska jag sappa på tvn, kanske hittar något interesting-
God Natt

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0