10 mars.

Tiden fortsätter att rinna iväg som jag ser det i alla fall. Och nu sitter jag här och försöker få in filosofiprovet i huet (eller de vi har prov på). Det är inte jättelätt, ganska krångligt faktiskt! Men, om jag känner mig själv rätt så sitter det som en smäck innan jag släcker sov-lampan och sedan går det gallant på provet ! Det måste det göra!! Tur att det är i slutet av dagen så hinner man öva in i det sista på matrasten, fint!

Nu ska jag som sagt öva in filosofin och därefter bege mig mot körskolan, jo nu är jag igång med det också, lite spänt vet inte om det är rätt tillfälle att ge sig in det nu? Men det får vara så! Har jag väl gett mig in i det tar jag mig inte ur det förrän det är klart! Jag måste hålla mig motiverad bara :)

Bad mamma handla lite candy till mig efter jobb och det ville hon - så snällt :)

På tal om mamma,
igår följde hon med mig till HBG för att göra ännu ett besök på capo di capo för att "försköna" mig själv littegrann! Haha Nej det handlar om att ta bort några leverfläckar. Örk! Hatar dem! Men om couple of weeks they'll be gone :) Dock kändes armen lite bedövad efteråt men det klarade sig. Jag vet att ingen annan tkr det är lönt att ta bort sånt smått skit men det är jag som ska ha dem på mig och leva med dem och det fixar jag inte, jag äcklas av mig själv helt enkelt, och det kan ju inte vara jättebra?
Efter besöket gick vi en sväng om stan - hamnade på VILA (älskar deras kläder) - och kom ut med vars en liten klänning eller mamma köpte mer en skjortklänning - men nöjda var vi i alla fall när vi satte oss i bilen på väg hem!

Nozick

en av filosoferna. inga dåliga ögonbryn.
haha


Nä nu måste jag ta tag i provet!
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag/kväll.
(Lägg märke till att solen lyser lite då och då)
puss&kram
julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0