5 mars.

Dagarna går sjukt snabbt nuförtiden?
Jag fattar det inte och jag vet inte om jag gillar det eller inte...hm..
Inte alls längesedan det var helg sist och nu är vi här igen...på tal om förra helgen - faktiskt en riktigt bra en! På fredan var det en bra dag i skolan sen på kvällen va de segdeg hos mary med anna, matilda, zutt och ett litet tag johannis. Mysigt. På lördagen va de mat  på plantan innan säsongens sista seriematch - som vi vann :) Och på kvällen va de fest me lagtjejerna skittrevligt och roligt (som vanligt). På söndagen vaknade jag bredvid anna och där låg vi tills vi tog tag i söndagen och köpte oss vars en kebab o checka en gammal klassiker!

Just nu funderar jag på vad jag ska klä mig i imorgon kväll? Det är ju studenfest med temat "bad-taste" men vad innebär egentligen bad-taste? Det är den stora frågan alltså...jag undrar verkligen hur det kommer att se ut imorgon! Jag tänker så det finns en "ful" bad-taste och då kan man tolka det som att man verkligen ska klä sig fult t.ex. joggingbrallor och vita stövlar :O (klöks....) eller om man ska tolka det som att det ska vara en "rolig" bad-taste t.ex. blanda massa färger och se ut som ett helvete. Eller det sista om man ska klä sig "fult" för att vara på fest t.ex. sletna hemmakläder...Hm? Något förslag?

För övrigt är jag duktigt irriterad på våran studentkommité. Jag tycker att det har varit roligt och så hittills men infon om festerna är fan inte bra alltså...Och det känns lite dumt att klaga på det nu såhär i slutet men vafan...förlåt.

Annars idag har jag först varit på ett "möte" skulle man kunna säga och sedan skolan som e som den e och sedan har jag fan inte gjort så mycket mer. Kollat Criminal Minds - ett tag sen men satans va bra det är. Det blir ju så nu när man inte har träningar längre att man glömmer bort vad som visas på tv för man aldrig haft tid till det innan eftersom i stort sett alla bra serier och sånt gått på våra fenomenala träningstider!


Hit ska jag när jag har råd!

Nej nu måste jag försöka sova om jag ska orka upp o träna imorgon bitti!
Sov Gott.

julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0