Allergic to what?

Måndag idag.
Startade i skolan 10.15 kom dock en kvart försent, men missade inte himla mycket. Fick även reda på att jag får mitt välförtjänta MVG i Natur, så nu kan man pusta ut på den fronten åtminstone. För övrigt har jag prov imorgon i Svensk kvinnohistoria...Tråkiga texter men intressant innehåll...Ska läsa nu tills jag tröttnar, sedan ska jag äta hemlagad hamburgare med bröd - mums!
Därefter ska jag nog vila...behövs..har fått en allergi men jag vet inte vad det är emot. Ögonen rinner och jag är förkyld. Dessutom har jag lock för högra örat så jag hör som en annan kratta. Men det är inte pollen! Säkerligen något liknande...Jobbigt är det i alla fall och folk tror att man är ledsen över något :P
Jag brukar tänka så när jag är sjuk:
"bara för att jag mår som fan behöver jag inte se ut därefter".
- Nu har jag inget val..






Pluggvänligt o gott som fan!

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0