Unexpected.

Ja det är ett ord som passar dagen i sin helhet - oväntat. Fick ett oväntat "besked" i skolan, lät syrran bestämma pizza (oväntat) & hade filmkväll på bortaplan.
Men, dagen har bara varit bra ändå. Typiskt mig att jag sovit 3 timmar, varför gör jag så mot mig själv? Jag mår ju inte direkt bra av det...Får vara ett slut på detta nu!

Dagen började med 2 sega timmar på plantan med snack och skitsnack. Sedan blev det Netto - "med livet som insats" för mig och Ponta (internt) och sedan var det betygssamtal med Rosie för att avsluta skoldagen med en filosofilektion! Hann även med att äta och snacka lite skit med Alex i matan också.
Haha på tal om Alex! Kom på nu att vi skojjade med honom i skolan men att vi glömde säga det sen! Haha undra vad han tänker egentligen? Får avslöja det på måndag, han kan gott gå o fundera över det i helgen!

På kvällen blev det som nämnt pizza med mamma och syster och sedan gick jag upp och förberedde mig på en ensam slappekväll. Men efter lite snack och plannering kom Jesper (körkorts-jeppe! jag är avis) & Emil och hämtade mig så drog vi ner till Hemmakväll. Hyrde "Allt flyter" rolig emellanåt men ingen höjdare, fast det blev en trevlig kväll i alla fall:) 


"Allt flyter" - haha!

Nu ska jag sova så att jag inte är så förbannat trött imorgon!
God Natt.
julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0