At some point you just have to say goodbye...

I felt it today and I've felt it before but today I felt it like it was meant to. Hard to explain but at some point you'll get it.
I never thought we'd be here at this side of life, or, I never thought that I would be here. I've been thinking about it before but it never really got to me. It's sort of dissy and still so simple and clear...I don't want to leave it but still the things I want to go for wouldn't fit in, in it. So it's like when one door closes another one opens. Sounds good and has to be what it is...I'm not ready to close that door yet, but I will and it will be nothing but right!

Idag är det Halloween eller ja, det var det i alla fall för 2 timmar sen. En del har varit ute och haft kul, andra har suttit inne och kollat skräckisar. Själv har jag suttit i ett hus i Vadensjö och passat systers barn. Det gick hur bra som helst och det blev verkligen ingen läskig kväll, trots att huset är ganska "läskigt" och ligger öde. Men jag brukar inte direkt vara rädd när det gäller sånt, fast ändå...
Imorgon ska jag starta dagen med en vandringstur på morgonkvisten, efter det får jag se vad som händer..Det ryktas om att jag ska städa mitt rum och verkligen städa det nu, inte något halv-undan-plock! But, you'll never know...

Just nu:
- Tänker på (och längtar) till den 12/11 då jag (äntligen) ska gå till frissan.
- Funderar över hur jag ska spendera mån, tis & ons på bästa sätt (då jag är jobbfri de dagarna).
- Undrar om jag verkligen kommer komma upp imorgon bitti?
- Ångrar att jag åt mer choklad när jag redan var mätt, har ont i magen nu...
- Gillar att jag sätter på tvn och kastas rakt in i ett 8 simple rules avsnitt.
- Känner jag för att sova och undrar hur lång tid det kommer ta innan jag "tar tag i mig själv" och går ner och hämtar tandborsten...







However, godnatt   -    Have you ever been mellow?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0