Change of planes

Ja idag fick jag ett samtal av "min chef" på jobb. Givetvis ville han att jag skulle in och jobba idag, men jag sa att jag tyvärr inte kunde det (vilket är sant). Däremot bokade jag in jobb imorgon så mina planer på att hjälpa pappa går därmed i kras. Fast om jag kan fixa lite så hinner vi med det ändå, and probably will...

Nu ska jag snart iväg på en körlektion med Monica. Därefter ska jag ta bussen till stan med anna för att möta upp rebecca och anki och sedan tar jag och anna en ny buss ut till korpen - gymmet och sedan tar vi en annan hem :D Greaat! Jag är stolt över mig själv faktiskt att jag, trots det jävla vädret, tar mig ut!

Och om jag inte har fel så har systern min varit och hämtat ringen lagom som belöning när jag e hemma igen :D Yes yes yes...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0