Födelsedagskalas.

Här sitter jag efter en lång kväll med kalas, mat, presentöppning och taxi. Känner mig helt lugn men inte överdrivet trött, skönt. Ja igår va de ju my birthday - nitton - herregud...Men men, och idag va de släktkalas. Fick massa fint och god mat var det också :) Efter kalaset tog jag vårt vrålåk till Rebecca där jag mötte ett festligt gäng. Stannade där i ca 2 timmar innan det begav sig mot stan. Jag agerade taxi för första gången sedan jag fått mitt körkort och ja, det gick väl bra, dem märkte nog inte så mycket av körningen ändå...
Nu ska jag kolla igenom lite bilder och sedan ska jag sova.
Imorgon är det match med the u-team och den ska vi fan vinna! JA det ska vi! Satan i det! Ingen förlust här inte!
Igårnatt hade jag en sjukt hemsk mardröm precis innan jag vaknade (så egentligen va de imorse) men den va så jävla verklig att jag fick sitta och tänka på den i ca 20 min innan jag hade intalat mig själv om att det faktiskt var en dröm! Men ändå...usch!

"Ibland behövs det en jävla partykväll för att uppskatta en riktigt lugn (och vanlig) afton".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0