Här ligger jag i svettiga kläder..

Ja de gör jag faktiskt, nej jag har fortfarande inte duschat...Jag vet att jag är äcklig...det hade jag tyckt om det varit någon annan i alla fall och jag tkr att jag själv är det nu, så det så!
Men jag orkar faktiskt inte, inte än...Snart ska jag ta en dusch och sen ska jag soova och vakna när fan jag vill. Imorgon blir det inget jobb för min del, det är nog så deprimerande att mina tankar som finns just nu inte behöver följa med dit och göra det ännu värre...Faktiskt.
usch, jag vet att jag är negativ och trött och jobbig, men jag måste faktiskt få lov att vara det. Hur som helst har jag världens bästa lag och jag kan bara säga: FYFAN va gott tjejer!! Glädjen finns och jag önskar bara att jag kan dela den med er på samma sätt som ni, men det gör jag fast på mitt sätt... (Jobbig mening det där men buskapet nådde fram...)

Ja, vad har annars hänt. Dagarna har bara bestått av jobb och träning, behövligt och roligt faktiskt. Tråkigt att det ska ta en extra dag att "komma över" vissa saker men vad ska man göra? Det roliga är bättre än det jobbiga just nu, därför står jag ut med det...

Till helgen blir det ett jädra kalas här hemma. Mat-dricka-bästa tjejerna-härlig utgång-och ett jävla party helt enkelt. Guess why? Jo för Jullsan fyller 19! Shit i tusan, känner mig helt old...(No offence!) Nä inte gammal så, men jag har känt mig som 16 nu i 3 år och det kommer nog hålla i sig ett tag till...


 Iloveyoubaby Ädm FKIF.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0