I can't take it any longer, thought that we (I) was stronger.

Ja, jag visste att ett sådant här inlägg skulle komma, men jag trodde inte att det skulle komma nu, verkligen inte...Jag trodde jag skulle hålla i det till typ efter Jul/Nyår men nope.
Jag vill så mycket och det vill vi alla, jag är stolt och glad samtidigt som jag blir förbannad för att jag inte känner mig delaktig i det, det är inte meningen att låta nedstämmande för det är inte så jag menar det, då hade jag inte ansträngt mig som jag gör fortfarande, även om alla inte ser det.
Jag har mycket mer att säga men väljer att inte göra det because I love you all.

Har precis varit hos morfar och sen har jag lämnat systern också. Ja det blir ju sådana runder nu när man väl kan. Fast jag tycker de e rätt fint ändå ;)
Om ett par timmar ska jag åka iväg och kolla på vårt lag när vi spelar, hoppas på vinst idag, jadå :) Men det kommer det bli! För idag finns inget annat! Kom igen nu! Krossa dem!

Nu, ska jag lyssna på lite musica sen ska jag ta po mig osv. Have a nice day! Ikväll efter matchen ska jag o annababy göra negerbollar :) Yes yes, och vet du vad? Vi ska äta dem också! ;D Haha. 



La mia migliore amica - anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0