What about today?

Vädret är fult, så vitt jag kan se från mitt fönster, och det gillas inte här! Jag blir alltid deprimerad när det är fult väder, allt blir så tråkigt...Men ja, vad ska man göra? Får börja med städandet och sätta på grym musik att lyssna på under tiden...Men grejen med det är att jag vill ha mina gamla låtar och då måste jag starta upp den gamla datorn, orkar jag det?
En annan grej som är dålig med idag är att jag har så fruktansvärt ont i magen vilket endast beror på att jag var tvungen att trycka i mig massa choklad igår...Det värsta är att jag tänkte göra en kladdkaka innan, jag menar vi har ju grädde hemma så de hade blivit perfekt..Men ja jag får väl se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0