Where are you? The beat is coming...

Haha, jag pallar inte detta nu. Det är så himla fint samtidigt som det är så stört det kan bli...Ah! Tur man har sina bästa vänner att luta sig emot och prata då dem förstår precis vad jag menar när andra inte gör det.
(Lät som värsta grejen,...haha!)

Idag har jag bara jobbat och sen tatt de lugnt. Varit på mini-road-trip med sis också :) Måste passa på nu när man kan va ;) Haha. Förresten börjar sprutan att kännas nu. Jag mår illa från och till och jag är faktiskt glad att det inte blev träning idag för jag hade inte kunnat träna och nu missar jag inget :)
Synd om resten av laget som inte är sjuka...Men de löser sig.

Nu ska jag lyssna på megagamla HH-låtar som jag inte förstår varför jag slutat lyssna på? Hur kan jag ha tröttnat? Blir helt galen av musiken, för de e sååå bra! Ja det är det faktiskt!



. I don't know what you did, but do it again .


KATCHING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0