Drawtheline.

Jag orkar inte mer, alltså jag försöker bara vara snäll och det tycker jag att jag är, men såå snäll är jag väl ändå inte? Var får ni alla dessa frågor ifrån som ni så gärna ställer? Och att ni ens vågar ställa dem det tycker jag känns helt fucked för jag bjuder fan inte in till det?! Eller gör jag det? Jag blir så trött.

For once and for all:

Jag är bara snäll, inget annat!! Hade jag varit något annat hade ni märkt det! Okej?!

Nej förlåt. Lite överdrivet, men nej ändå inte!

Jaja.

Nu ska jag faktiskt sova, blev ju 3-3 mot FCH idag, inte alls kul faktiskt. Men ja de va ju inte en förlust i alla fall, om man nu ska se det positiva.

God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0