(Ha)Begär.

Ja jävlar alltså, trodde inte jag kunde va så "manisk" när de gäller kläder..Prylar o sånt smått & gott som jag kallar det, visste jag för längesen att jag va såld på, men kläder! Nej det trodde jag aldrig - inte så...Sitter här nu och har inte så mycket att göra (göra o göra) så jag klickar runder på "Kläd-sidor" och satan va mycket jag hittat nu på bara en minut och det bästa av allt att det är sånt man kan hitta liknande i "en vanlig affär" och just nu vill jag spendera hela morgondagen i både Malmö - Lund & Helsingborg! Tvi att jag jobbar, men det är kanske lika bra för jag är inte direkt tät just nu, så det jämnar ut sig med jobbet, nice!

Idag har det varit en rolig dag på jobb faktiskt. Kan bero på att det är så jävla enformigt att minsta lilla samtal som varar mer än 5 minuter gör en så stor förändring att det genast går mycket lättare och snabbare. Och tacka vet jag för våra 3 raster som ligger helt perfekt inspedda (vet inte va de betyder men kom inte på ett lämpligt ord) under dagen. Ja de e rätt nice ändå.

Klockan är mycket nu för en som ska upp tidigt men som uträknat ligger jag ändå här och tror att jag har all tid i världen vilket definitivt kommer att resultera i en tårögd julia imorgon bitti - ja när jag är trött ser jag inte ut som en hundvalp utan mer som att något hemskt har hänt. Men men that's life!

Igår var vi i Hjärnarp för att visa att Landskrona Falcons DAMER är fruktade och jävligt laddade och i bra form för en fantastisk säsong och det visade laget genom en storslagen 6-9 seger! Så jävla stolt är jag! Trots att jag mer fanns som en åskådare och hade kunnat hoppa in vilken sekund som helst så är jag så glad ändå, vi är trots allt ett lag!
Ett litet plus till Johanna som (äntligen) fick göra (3) mål! Inte alls dåligt och (ursäkta) verkligen på tiden!

Nej, nu ska jag checka mer kläder sen försöka sooova :) Imorgon bitti ska jag ut och gå (watch out, kommer se ut som ett spöke på morgonkvisten) och sen ska jag äta frukost med tända ljus på mitt rum, mys och en riktigt bra start på dagen!

C'est la vie !
Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0