Hoho.

Käkade precis stekt ägg med stekt skinka (tycker inte om bacon, därför) och ketchup och persilja. Fatta så gott det var! Faktiskt...
Igår var vi ett litet gäng på 7? hos maria på lite, vad ska vi kalla det, vinpimpel? Ja, det var vad det var, och trevligt var det. Maria hade varit duktig (och snäll) och fixat chips & dipp. Svingod sån dipp m färskost och någon rödlökshistoria, ja riktigt gott var det, och då ska vi minnas att jag inte gillar chips!
Nu, ska jag städa litta på rummet, behövs, sen ska jag hitta på något för jag vill inte bara sitta och inte göra något fram tills "mina" program på tv börjar. För övrigt e jag glad att Förkväll är tillbaka, tyckte det var ett riktigt mysigt program eller va de e så det är ju något positivt!


Dagens fråga:
Vem fan e du?

Have it okey . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0