Loving Hearts.

Idag vaknade jag ganska sent hade en sjuk dröm om graviditet, gamla (men älskade) vänner, spöken i hela staden, laget och rulltårtor. En jädra blandning, men så det brukar bli i drömmarnas värld. Kändes helt wierd när jag vaknade för det kändes sjukt verkligt...Men men jag vaknade precis som den människa jag somnade som igår, skönt var väl det.
2 timmar senare befann jag mig nere i stan och hittade ett perfekt nagellack på H&M (där jag även stötte på Gabbsan - trevligt :) ), exakt den färgen jag velat ha nu ett tag så de va kanonbra. Blev också jättegladd när jag gick in på Flizans och hittade precis det teet som jag fick av Johanna på vår sån lag-julfest där vi bytte julklappar. Har längtat efter det teet hur länge som helst och nu äntligen kan jag avnjuta det på morgnarna, riktigt gott!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0