So tell me why I shouldn't....?

Idag har jag jobbat min sista dag (för nu) och det känns faktiskt bra. Fast jag kommer ändå sakna det lite men de e bara för att man kommer alla närmre ju mer man jobbar och allt blir så mycket roligare då. Jag kommer att tänka på för 2 år sen när man inte kände någon och va helt "rädd" för vissa. Så är det absolut inte nu, jag tar alla med en klack-spark och det funkar faktiskt. Även de mest tystlåtna har vågat sig fram och prata med mig (vilket kan vara lite svårt för vissa ibland) och det känns riktigt bra, faktiskt synd att det är över men samtidigt måste jag tänka på att jag har andra saker jag måste fokusera på.

Något annat kul och bra som hände på jobb idag var att mamma kom ner till min avdelning på fikan och förde ett samtal med mig. Då kom jag på den briljanta idén om att fråga henne om hon var sugen på shopping till helgen/imorgon och gissa vad? Hon var faktiskt sugen! Så jävla glad jag blev, har verkligen varit på shoppinghumör och nu när jag räknat ut hur mycket jag kommer att få för mina 7 arbetsdagar känner jag mig lugn och generös som vanligt vilket (med stor sannolikhet) kan resultera i en riktigt bra shoppingdag! Jag behövde inte ens dra fram valpögonen! Det ni!

Ikväll var jag med anna & rebecca på hemmakväll och sedan säckade vi ner oss i min säng, snackade skit, käkade godis och ja hade allmänt trevligt. Sen fixade jag lite olika frisyrer på dem och för en gångs skull blev alla bra! (Det brukar alltid bli någon som inte riktigt blir bra, men idag blev alla bra - eller ja, det tyckte jag i alla fall - och ja att jag fixar håret på rebecca sådär 50 gånger när vi har myskväll är absolut inget ovanligt) !



- En av de svingoda salladerna som nina gjorde till laget på vår mini-kick-off! Så jävla gott! Mums!

Nu ska jag somna till klassisk musik på tvn! (Ja, jag lyssnar faktiskt på sånt, det är bra)!                               Imorgon e de party at LO:s place med bästa laget, det kan inte bli bättre, vilken dag & kväll & natt jag har framför mig! :) 
Can't wait!

So long (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0