Stressad & trött.

Ja jag e faktiskt stressad (tro det eller ej) trots att jag inte gör så mycket om dagarna. Men så nu helt plötsligt har det poppat upp en massa grejer som ska fixas och jag behöver peppen nu så att jag inte blir en soffliggare! Punkt på det.

Idag körde jag på körskolan va helt sleten och trött så de gick inte så jättebra, inte dåligt, men inte bra heller! Men men, tar igen de nästa gång! Efter det var jag i stan med annabanana och käkade :) Mycket gott var det och något man absolut borde unna sig (unna - va fult ord, haha!) mer! Vi åt på China Palace förresten...

Sen va de träning gick väl helt okej, skönt att röra på sig i alla fall efter helgens "bravader". Nu kallar sängen kanske ska ta en macka innan? Jaa det ska jag!



 

Detta va den enda bilden jag hade på en macka, det ser inte lika gott ut som de va! Bilden gör inte mackan rättvisa, så det så! För övrigt: made by Johanna :)

God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0