Svep och svälj, trevlig helg.

Ja helgen va kanon, i princip mitt i prick om man bortser från en sak, vädret som stavas - blåst, kallt, regn & oväntat hagel emellanåt. Men lika glad är jag för det, helgen har ju vatt bra så länge man varit inomhus så de e ju nice. I fredes hade jag, anna och becca film- och godiskväll i min säng. Mysigt och skoj va det!

Igår blev det shoppingNOVA (mitt favorit-shopping-ställe) där jag alltid hittar precis vad jag vill ha och behöver! Så jävla glad blir man av sånt, shopping är en jävligt nyttig sak! Jag träffade även Danny som jag inte träffat på ett tag, trevligt, han verkade dock inte tycka att de va lika roligt att vara shopping-sällskap till sin flickvän, men vad ska man annars ha killar till? haha. Efter Noca hann vi även med en sväng på Center Syd för att köpa de grejer jag ville ha på H&M (som inte fanns på Nova) där jag även träffade Julia (Holmberg) också trevligt att träffa henne eftersom de va ett tag sen sist. Dessutom hittade jag världens sötaste linne som jag e helt kär i redan, på Vero Moda där jag träffade Sejla och Suada. Och det var klart lika roligt att träffa dem också :) 

På kvällen gick jag hem till Sara (eller ja, Lena faktiskt om det ska va helt korrekt!) och möttes av ett hungrigt gäng lagkamrater. Hade en jävla tur med vädret för just när jag skulle gå, blev det uppehåll! Kalasbra! Kvällen bestod av massa lekar, käk och såklart en hel del dricka, för vissa mer än för andra... ;) Kvällen avslutades i stan och sedan hade jag och Sara följe hem och sedan slocknade jag i min varma säng!

Idag vaknade jag av mig själv vid halv 10 och tänkte gå upp ända tills jag kände bakfyllan komma fram och slocknade igen. Sen vaknade jag av att mamma frågade om jag skulle med till Rickard & Jennifer, men det orkade jag inte så jag sov vidare igen. Sen gick jag upp och lagade mat till mig och alma och sedan kollade vi på Corpse Bride, filmen, som gick på tv - ovanlig men helt okej bra film!
Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att tvätta! Skönt att ha allt rent o fint till ímorgon, det blir liksom en bra start på veckan! Imorgon bitti ska jag ut och gå vilket jävla väder det än är! Så det så!







Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0