sick of it, still love it.

Ja så kan de kännas ibland. Jobbigt...

Just nu kollar jag på ett skitprogram som är helt meningslöst men ändå rätt okej så, så får de va. Imorgon ska jag upp tidigt för o träna, tidigt eftersom jag inte orkar cykla och vill ha skjuts vilket resulterar i att jag måste åka med mamma när hon ska till jobb. Jaja, de e de värt.

Idag va laget först hos nina för en god (jävligt god faktiskt) lunch som en liten "kick-off" eller va man ska kalla de för att sedan fortsätta den i ih till herrarnas seriepremiär mot röke. Lyckligtvis vann dem, men dem spela fan inte bra - sorry men de gjorde dem inte...Fast en vinst är alltid en vinst, så de e bra ändå.

Efter matchen drog vi hem och sedan åt jag och sen åkte jag o alma till Hemmakväll o hyrde film - 27 dresses - bra film faktiskt. Köpte godis gjorde vi också!

Helgen har också varit bra. I fredes var jag ute med Becca o Anki helt okej, lite sjukt men ändå helt okej. I går var vi några få hos Cajsa och spelade spel o lite sånt, skulle inte dricka egentligen men när det bjuds och man tatt ett glas är det inte så svårt att hala i sig ett till och ett till...Heller inte svårt att tacka nej till Tequila-Jessie haha. Även om de va Tequila-special eller Jessica-special som jag döpte det till! Haha, skittöntigt men de va kul i alla
fall!



Nej nu måste jag sova, herregud (hatar det uttrycket) klockan e 03.02. Undrar verkligen hur jag ska orka mig upp imorgon, ännu mer hur jag ska orka träna?! Kommer dö, men vafan...Har man bestämt sig för en sak så får de va så, till vilket pris som helst! Sån är jag, annars får jag aldrig någonting gjort!

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0