Taken...

- kan vara en av de bästa filmer jag sett i mitt liv. Visst det finns många bra så, men denna berör en så sjukt mycket. De som sett den vet vad jag talar om. Jag kommer nog aldrig att förstå hur människor blir såna. Jag kan inte förstå det... Klart att jag har mina funderingar och teorier om hur de kan gå till, vilket brukar vara skälet men eget tänke har alla människor - vissa mindre än andra - men det finns hos alla! Man kan inte skylla på det ena eller det andra och det finns alltid en utväg som inte innebär något sjukt eller olagligt, kanske inte det roligaste eller "bästa" men ibland får man fan ta tag i tråkiga jobbiga och fruktansvärda saker för att ta sig framåt! Det tvekar jag aldrig på!

Idag har jag bara jobbat sen kom jag hem och sen trampade jag och anna iväg på våra cyklar till jesper. Där vi tittade på två filmer och snackade och åt choklad och sega nappar. Sen cyklade jag o anna hem igen och här sitter jag nu. Kallt som fan ute! Dags att dra igång på allvar med vantar o halsduk? Mössan får vänta ett tag till i alla fall...Brukar i och för sig aldrig använda mössa, det pajjar håret! Men man vet aldrig.

Nu ska jag sova hade jag tänkt (vilket betydet borsta tänderna, ta på pyjamas och pyssla med småsaker innan jag somnar typ om 2-3 timmar. Får hoppas på de bästa, orkar verkligen inte va trött på jobb imorgon).

En annan sak jag tänkt på ett tag nu är att fan va jag saknar att gå i skolan. Fast inte Gullstrand så utan bara principen att man har något att göra om dagarna, folk att träffa, lärare att möta och mål att tillfredsställa - ja detta är faktiskt en väldigt viktig del i mitt liv. Dessutom kommer det förhoppningsvis att bli svinroligt att börja helt nya kurser (som man valt själv) och träffa nytt folk! Ja jag längtar faktiskt riktigt mycket till våren - 10 (haha låter helt fel när man är van att skriva en nolla före typ 08, 09).
Inte för att jag inte saknar gymnasiet för de gör jag verkligen och kommer troligtvis att göra det ett bra tag till!
Nä nu e jag klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0