Thinking about it.

How about that?
Jo idag vann vi. Bra jobbat tjejer, tyckte verkligen att alla gjorde en bra match, kanske ensam om att tycka det, men det tyckte jag i alla fall!

Mådde inte alls bra när jag kom hem, ont i magen...Så då tänkte jag att jag skulle äta lite för att de skulle bli bättre. Men efter 2 stora portioner mammas soppa plus x antal brödskivor (med smör) till, mådde jag ännu sämre och det såg ut som jag va gravid. Helt sjukt va de! Och tänk inte så "det kan det itne ha gjort" för det såg verkligen så ut! Jag kunde inte röra mig och blev liggandes på soffan - inte så jävla dåligt ändå - och hittade något intressant på tv.

Efter det laddade jag mp3n med nya låtar och packade upp matchväskan o.s.v. sen nu sitter jag här och ska sova alldeles strax. Hoppas på en solig dag imorgon, vill inte gå in och kolla nu för då kanske jag blir deprimerad och det vill jag inte bli!

Sometimes I miss seeing you sad,                                                                                         
Sometimes miss what we never had.                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0