Addicted...

usch ja nu får jag lägga av!

Här sitter jag nytränad, nyduschad och nyäten. Med andra ord mår jag faktiskt bra men jag är sjukt trött...Fast jag ska ändå trotsa my brain och slänga i en film, ikväll blir det Harry Potter! Ja fan va dem filmerna är bra, jag tycker verkligen det! Och en gång för alla - Harry (Daniel Radcliffe) Potter är INTE snygg! NEJ! Så tack.

Imorgon blir det Kristianstad med F16 tidigt på morgonkvisten, men det ska bli skönt att inte bara sova bort hela dan...Dessutom har jag ju hela kvällen på mig att göra det ;)

Have a good evening .


"When it's all about me it's hard, when it's all about you it's easy"
- Since it's always your point of view..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0