They say...

if it doesn't kill you, it makes you stronger.
I say, I'm still alive.


Jag är sjuk och jag hatar det. Har bara varit hemma idag och tatt de lugnt, pluggat lite. Missade föreläsningen idag men hoppas de inte va något svårt så jag kan läsa mig till det själv, hoppas. När mamma hade slutat kom hon hem med äckelmedicin och en sån färdig chokladpudding med grädde! She's the best.

Det blir ingen träning idag heller, tråkigt, men så är det. Hade säkert klarat av det eller vad man ska säga men vill inte smitta någon annan så jag stannar hemma idag. Känner just nu bara för att göra en fet god kladdig kladdkaka och kränga den!

Hoppas med 1000 tumhåll att jag mår mycket bättre imorgon!

Bye Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0