Städa o fixa.

IDAG E DE INGEN VANLIG DAG FÖR DE E REBECCAS 19ÅRS DAG!
GRATTIS SNÄCKAN.  :)



Rebecca i sitt rätta jag en mysig kväll på campingen :)

Har nyss suttit i telefonen
till va de nu heter. Men jag kom inte fram, sen ser jag på lappen att telefonen bara har öppet mellan 08.00 och 11.00 typiskt! Och jag va faktiskt uppe tidigt idag! (09.00). Jajja, nu kan jag förbereda mitt falska tal en dag till, så lite positivt va de ändå.
Just nu, har jag bara kollat igenom lite kataloger för det är ju så att jag måste (måste och måste, mer att jag vill) ha ett nytt påslakanset och jag hittade inget jag föll för igår i stan så jag får leta vidare. Har faktiskt hittat ett par billiga jävlar som jag ska kolla igenom (med mamma när hon kommer hem).

Hur som helst, sitter och väntar på en liten (ganska stor) sak just nu och medan jag väntar så hinner jag faktiskt städa hela rummet -> Kliniskt rent! ska de bli! (Haha på tal om kliniskt rent - Anna kommer du ihåg??) :)
I alla fall
, efter att jag städat ska jag tjata trettio gånger på min stora syster om hon vill hänga med mig ner i stan och hjälpa mig att hitta en ny kalender. Ja som det planeringsfreak jag är e jag just nu i stort stort behov av en ny! Min gamla går ut om 2 veckor och den e megasliten så nu e de dags för en ny!

Sedan ska jag också hinna med lite teori i körboken. Har ju planerat att ta det dära körkortet så jag måste ligga i nu! Sen ska jag gå igenom min körrunda som jag själv ska ha bestämt till imorgon, fast jag kan den redan, men den måste sitta perfa!

För övrigt lyssnar jag på en kanal på radion på tvn som heter ENERGY faktiskt bra musik, fast det är typ en öst-europeisk kanal eller ngt? Hur som, nu ska jag ta tag i städandet till Spice Girls - wannabe som spelas nu! Haha ljuvligt. Den låten e faktiskt bra :)

Adios ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

I know what you mean baby =)

2009-07-24 @ 13:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0