22.23

Idag har jag inte gjort så mycket. På förmiddagen var jag bara hemma och pysslade runder lite sen åkte jag med mina föräldrar till Malmö där jag strosade runder på stan medan de gjorde ett ärende. Sedan möttes vi upp och så åt vi middag för att fira pappas födelsedag :)
Efter maten åkte vi hem, mätta & belåtna och här har jag legat framför min tv nu i ett bra tag! Funderar på att göra "ve" mig för att sova eftersom jag är sjukt trött.

Igår hade vi maskeradbandy och det var riktigt roligt faktiskt. TACK alla ni underbara lagkamrater för att det blev så trevligt och tack till alla som hade "slitit" i köket för att vi skulle få avnjuta "världens största" kakbord! Så jävla gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0