Drömmen om Italien

- tittar jag på nu! Gillar verkligen det programmet och nu är det så nära slutet så det är såå spännande! Däremot måste jag se det i repris varje Söndag eftersom vi har träning när det annars går på onsdagar.
Efter detta ska jag "städa" lite på mitt rum, sen ska jag kolla på Lyxfällan och efter det ska jag gå ner och äta Tacos! 
En mycket bra söndag om jag får säga det själv! :)

Igår var det också en mycket bra dag. Den startade i IH med mixturnering mellan dam/herr. Mitt lag kom inte direkt på första plats (!) men det var roligt ändå! På kvällen fick vi god mat följt av fest och stämningen var som vanligt på topp. FFF - that's all you need!


Tyvärr är inte alla med på denna bild, men ni är alla inräknade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0