Bla bla bla...

jag blir så trött, så trött sååå trött! på mig själv dagar som denna. Jag tror inte jag har varit "mig själv" på hela dan. Svårt att förklara vad jag menar med det, så det får tolkas bäst det vill!
Nu sitter jag här (som väntat) med PM:et framför mig eller ja, det kan knappast kallas ett PM då det inte är i närheten av färdigt, och gissa när det ska vara inlämnat? Jo imorgon! Bra där Julia! JÄTTEBRA!
Jaja, vad kan man säga, jag får jobba stenhårt nu i 3 timmar sen får det bli som det blir - bära eller brista!
I slutändan kommer jag nog att lita på mig själv och vara jävligt nöjd med vad
jag åstadkommit. Pusselbitarna ska bara falla på plats, sen löser det sig. Kom igen nu Julia! Pepp-talk? Ja tack.

Gårdagen/kvällen/natten var superbra! Det började med en tur på stan för att inhandla diverse nödvändiga grejer, sedan tog jag äckelbussen till Karlslundsbadet (har jag blivit stammis?) och "slappnade av" i någon timme, sedan åkte jag hem och gjorde ve mig inför kvällen. Sen bar det av till Frida där jag mötte upp ett glatt gäng för att sedan vandra vidare i di blåe skorna till Saras 25års & examensfest!
Och det blev en superbra kväll! Alla hade trevligt, och fyfan va god mat vi fick och Sara var nöjd och glad och hade roligt hon med, ja det det blev så bra som det kunde bli! 

Nu har jag inte tid att skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0