Röda, lila, vita, svarta?

Ja, jag vet faktiskt inte vilken färg jag ska måla mina naglar i idag. Men målas ska dem, då de ser ut som, ja något jag inte vill gå runder med i alla fall!

Idag var vi på rättegång med vår sköna klass. Det var över förväntan faktiskt. Har inte varit på rättegång på flera år så jag kände inte alls igen det så som det var sist, om jag ändå vetat då vad jag vet nu. Hm...
Efter rättegången tog jag tåget hem med Gabby som jag stötte på i Lund, alltid trevligt med sällskap, färden hem blir liksom roligare då! :) Ikväll är det träning och jag ser fram emot det idag igen. Vet inte varför dock men jag tycker det ska bli kul i alla fall, eller åtminstone skönt. Efter träningen ska jag sooova! Sen ska jag nog ha lite sovmorgon imorron, skönt.

Nu ska jag måla naglar, städa mitt rum och förhoppningsvis vila lite med, lagom tills mamma kommer hem och kan väcka mig så jag är pigg sen.


Zebra = Znyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0